I N F O R M A T I E O V E R
K L A C H T E N
Bij ons staat service voorop. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een product, levering, of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te e-mailen of ons contactformulier hieronder in te vullen. Omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld je ordernummer en artikelnummer.
Voor eventuele andere vragen kunt u een bericht op contactformulier achter laten.
We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
A F H A N D E L I N G
Binnen 7 dagen berichten wij je over de afhandeling van je klacht.
Leidt dit niet tot een oplossing,vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Voor eventuele andere vragen kun je contact opnemen met de klantenservice.