Klachten Brands of Jewels

I N F O R M A T I E   O V E R
K L A C H T E N




Bij ons staat service voorop. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een product, levering, of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te e-mailen of ons contactformulier hieronder in te vullen. Omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld je ordernummer en artikelnummer.





 


Voor eventuele andere vragen kunt u een bericht op contactformulier achter laten.
We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

 

 

KLACHTENFORMULIER

 



A F H A N D E L I N G

Binnen 7 dagen berichten wij je over de afhandeling van je klacht. 

Leidt dit niet tot een oplossing,vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.


 






Voor eventuele andere vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice.
 

NEEM CONTACT OP

 

Om je beter en persoonlijker te helpen gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN